(oftewel iedereen van 4 tot 104!)
Lopen dingen (thuis of op school of op werk) even niet zoals je zou willen?
Dan gaan we samen kijken hoe het anders kan.
Fijner. Lichter. Vertrouwder.
We gaan op zoek naar kwaliteiten, talenten en interesses.
Daarbij gebruiken we wat past bij jou: spelletjes, tekenen, boeken, de natuur in, bewegen, kletsen… alles wat helpt om jezelf beter te leren kennen.
Je wordt je bewust van jezelf en alles om je heen,
krijgt meer zelfvertrouwen en voelt dat jij weer in je kracht
staat.
Tijdens en tussen de sessies heb ik veel contact met ouders.
We doen het samen, want een kind of jongere begeleiden werkt het beste als ouders meedenken en mee groeien.
Meestal in mijn praktijk aan huis in Sambeek.
Maar in overleg kan een sessie ook ergens anders plaatsvinden:
in het bos
op school
bij jullie thuis
… of waar het voor jou/jullie goed voelt.
Heb jij of heeft jouw kind/puber last van bijvoorbeeld:
een (te) sterke wil
(spannings)buikpijn of een vol hoofd
(faal)angst of inslaapmoeilijkheden
boosheid, onzekerheid of overprikkeling
weinig zelfvertrouwen
scheiding, rouw of verdriet
moeite om voor zichzelf op te komen
… dan is AHA! Coaching in Sambeek iets voor jou/jullie.
Bij AHA! Coaching & Therapie krijg je:
Praktische handvatten
Inzicht in jezelf en je situatie
Samen maken we het weer fijn en werkbaar
Natuurlijk ook veel AHA!-momenten, waarin het kwartje valt
Bij AHA! Coaching leer je anders te denken en doen, zodat jij je weer sterk, zelfverzekerd en gelukkig voelt.