Coaching/therapie


 

Ik coach kinderen, jongeren en hun ouders

 

(oftewel iedereen van 4 tot 104!)

 

Lopen dingen (thuis of op school of op werk) even niet zoals je zou willen?
Dan gaan we samen kijken hoe het anders kan.
Fijner. Lichter. Vertrouwder.


Wat we doen 

We gaan op zoek naar kwaliteiten, talenten en interesses.
Daarbij gebruiken we wat past bij jou: spelletjes, tekenen, boeken, de natuur in, bewegen, kletsen… alles wat helpt om jezelf beter te leren kennen.

Je wordt je bewust van jezelf en alles om je heen,
krijgt meer zelfvertrouwen en voelt dat jij weer in je kracht staat.


Samen met de ouders

Tijdens en tussen de sessies heb ik veel contact met ouders.
We doen het samen, want een kind of jongere begeleiden werkt het beste als ouders meedenken en mee groeien.


Waar we werken

Meestal in mijn praktijk aan huis in Sambeek.
Maar in overleg kan een sessie ook ergens anders plaatsvinden:

  • in het bos

  • op school

  • bij jullie thuis
    … of waar het voor jou/jullie goed voelt.


Voor wie

Heb jij of heeft jouw kind/puber last van bijvoorbeeld:

  • een (te) sterke wil

  • (spannings)buikpijn of een vol hoofd

  • (faal)angst of inslaapmoeilijkheden

  • boosheid, onzekerheid of overprikkeling

  • weinig zelfvertrouwen

  • scheiding, rouw of verdriet

  • moeite om voor zichzelf op te komen

… dan is AHA! Coaching in Sambeek iets voor jou/jullie.

 


Wat je krijgt

Bij AHA! Coaching & Therapie krijg je:

  • Praktische handvatten 

  • Inzicht in jezelf en je situatie

  • Samen maken we het weer fijn en werkbaar

  • Natuurlijk ook veel AHA!-momenten, waarin het kwartje valt


Anders denken, doen en voelen

 

Bij AHA! Coaching leer je anders te denken en doen, zodat jij je weer sterk, zelfverzekerd en gelukkig voelt.

 

 



Ben je benieuwd of ik iets voor jou/jullie kan betekenen?

 

Bel me gerust op: 06-13999163

Of mail naar: [email protected]

Annelies Hoefman-Smits

Sambeek